T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KONYA / SEYDİŞEHİR - Seydişehir Halk Eğitimi Merkezi

2024/2025 Eğitim Öğretim Yılı Usta Öğretici Başvuru Duyurusu

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİLİK BAŞVURULARI 1 AĞUSTOS 2024 TARİHİNDE BAŞLAYACAKTIR.

2024-2025 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ İLANI

2024 / 2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA SEYDİŞEHİR  HALK EĞİTİMİ MERKEZİNDE GÖREV ALMAK İSTEYEN KADROLU (MEB ÖRGÜN EĞİTİM-KURUM DIŞI) / ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ / ÜNİVERSİTE ÖĞRETİM GÖREVLİSİ / KAMU PERSONELİ VE EMEKLİ BAŞVURU İLANIDIR. 

   11 Nisan 2018 tarihli Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği doğrultusunda Kurumumuzca 2024/2025 Eğitim Öğretim Yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere EK-2 ücretli ustaöğretici başvuru değerlendirme formuna esas belgeler ile ders ücreti karşılığı kadrosuz ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır. Başvuru işlemleri aşağıda belirtilen başvuru takvimi doğrultusunda ve aşağıda belirtilen başvuru belgeleri ile açıklamalar doğrultusunda e-yaygın ( https://eyaygin.meb.gov.tr ) sistemi üzerinden e-Devlet şifresi ile yapılacaktır. İlanen duyurulur.

 

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 

SEYDİŞEHİR HALK EĞİTİMİ MERKEZ ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİMİ

 

E YAYGIN ÜZERİNDEN BAŞVURULARIN ALINMASI

1 AĞUSTOS 2024

31 AĞUSTOS 2024

BAŞVURULARIN KURUMUMUZCA DEĞERLENDİRME VE ONAYLANMASI

01AĞUSTOS 2024

13 EYLÜL 2024

DEĞERLENDİRME ve TASLAK SIRALAMANIN YAYINLANMASI

16-18  EYLÜL 2024

(Kurum Web Sitesinden)

İTİRAZLARIN ALINMASI (Kuruma Şahsen Dilekçe)

19-20 EYLÜL 2024

İTİRAZLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

23-24 EYLÜL 2024

KOMİSYON ONAYI ALINMASI SIRALAMANIN İLANI

26-27 EYLÜL 2024

(Kurum Web Sitesinden)

GÖREVLENDİRMELERİN YAPILMASI -KURSLARIN BAŞLATILMASI

01 EKİM 2024

 

Başvuru Nasıl Yapılır(Resimli Anlatım)

Başvuru Nasıl Yapılır(Videolu Anlatım)

YÖNETMELİKTEKİ İLGİLİ MADDELER

  

ÖNEMLİ BİLGİLER:

*Başvurular " e-yaygın Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden e-devlet şifresi ile yapılacaktır. Kurumumuzda başvuru işlemi yapılmamaktadır.

*Başvuruların "Onay İşlemi" kurum yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.

*Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e- yaygın" sistemine girilmesi gerekmektedir.

* E-yaygın sistemine evrak yüklerken; belgelerin e-devletten indirilip yüklenmesi, e-devlette yoksa belgelerin PDF formatında taranarak sisteme yüklenmesi tavsiye olunur.

* e-yaygın sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik veya hatalı yükleyen  eğitmenlerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir.

( Başvuruları reddedilenlerin eksik belgelerini tamamlayarak sisteme tekrar yüklemeleri gerekmektedir.)

*Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan eğitmenlerin; başvuru durumlarını (Onaylandı/Reddedildi) "e yaygın" sistemi üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.

*İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne Kamu kurum ve kuruluşları ile  özel öğretim kurumlarında EĞİTİCİ olarak görev yapılan süreleri giriniz. Yönetmelik gereği en fazla 3600 gün girilebilir.

* Usta Öğretici Oryantasyon Belgesini Başarı Belgeleri bölümündeki "Diğer Belgeler" kısmına yükleyiniz.

*e -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yaptıktan sonra, ONAY işlemleri için kuruma GELMENİZE GEREK YOKTUR. Evrak teslim işlemleri görevlendirme aşamasında yapılacaktır (Asılları ibraz edilecektir) 

Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu "ek-2" de oluşan puanlara göre il/ilçe milli eğitim müdür yardımcısı/şube müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre görevlendirilecektir. 

Puanlama EK-2 de ki kriterlere göre yapılacaktır. EK-2 için tıklayınız

* Başvurular komisyon tarafından incelenip onaylandıktan sonra taslak ve asıl puan sıralama listeleri https://seydisehirhem.meb.k12.tr/ adresinde yayınlanacaktır.

Kurs açmak istediğiniz alanın Eğitici Niteliklerine MODÜLER PROGRAMDAN mutlaka bakınız.

 

KURUM TARAFINDAN İSTENİLEN BELGELER:

(Başvuru belgeleri ilgili kişiyle irtibata geçildiğinde talep edilecektir. Öncesinde getirmenize gerek yoktur)

1- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Aslı ibraz edilecektir) 

2- Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)                           

3- Öğrenim Belgesi Fotokopisi (Aslı ibraz edilecektir)

4- Sağlık Raporu ( Aile hekiminden çalışmasına engel olmadığına dair)

5- Sabıka Raporu ( E-devlet veya Adliyeden alınabilir)

6- Branşı ile ilgili belge fotokopisi, Usta Öğretici belgesi Fotokopisi (Fotokopileri teslim edilen belgelerin asılları da ibraz edilecektir)

7- Resmi Kurumda Çalışıyorsa Kurumundan izin Belgesi (Başvuru sahibi öğretmen veya resmi kurumda çalışanlardan: Kurslarda görev almasında sakınca olmadığına dair kurumundan yazılı belge getirmesi gerekmektedir)

8- SGK dan veya e devletten alınacak barkotlu hizmet dökümü ( ÇOK ÖNEMLİ: SGK Hizmet dökümü mutlaka İş Yeri Unvan Listeli olmalıdır)

9-Oryantasyon Belgesi (Belgesi olmayanlar için Eylül ayı içerisinde Halk Eğitimi Merkezimizde kurs açılması planlanmaktadır)

 

BİZİ TAKİP EDİN

Facebook: facebook.com/groups/seydisehirhem/

İnstagram: seydisehirhem

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 22.07.2024 - Güncelleme: 22.07.2024 15:39 - Görüntülenme: 212
  Beğen | 0  kişi beğendi